piątek, 16 listopada 2012

Co nowego po 16.11

CHANEL CHANEL CHANEL CHANEL


Paryski dom mody to prawdziwy gigant biznesu!
Jak już piałam 7 listopada, Chanel wykupił szkocką manufakturę kaszmiru z którą współpracował  25 lat.
Dla Chanel oznacza to niższe koszty produkcji i co za tym idzie, większe dochody ze sprzedaży.

Według Vogue UK ta transakcja  to objaw fascynacji Karla Lagerfelda  szkockim dziedzictwem. Ponadto wiadomo, że pokaz CHANEL "Metier d'Arts"odbędzie się właśnie w Szkocji  w XV wiecznym zamku !
Zapewne czeka nas chanelowska interpretacja szkockiej kratki :)
 ( Vogue)
CHANEL Metier d'Arts 2012
__________________________________________________________________________



Lagerfeld zdecydował się wyprodukować dosyć dziwną wariację torebki 2.55.
Model nazywa się Hula Hop Bag i wielu odbierało go jako żart.

Projektant zdradził portalowi WWD.com , że torba była zaprojektowana z myślą o fankach plażowania
-Idąc na plaże potrzebujesz w torbie miejsce na ręcznik plażowy,  potem możesz położyć torbę na piasku i wieszać swoje rzeczy na poręczy torby-tłumaczy.

Do sprzedaży wejdzie jednak bardziej poręczny model w wersji mini.
Torba ma kosztować 2 400$


 (Vogue)









____________________________________________________________________________


Missoni tworzy tańszą linię.

Słynący z niebanalnych nadruków dom mody planuje wypuścić tańszą linie ubrań.

 Prawnuczka założycieli firmy, oraz dyrektor kreatywna marki, Margherita Missoni spytana co ją skłoniło do podjęcia decyzji o stworzeniu siostrzanej linii  tłumaczy, że zmotywował ją sukces kolaboracji Missoni z sieciówką Target. Rekordowa sprzedaż tańszej kolekcji pokazała, że o projektach Missoni marzą nie tylko nastolatki ale też mniej zamożne fanki marki. Ponadto dodaje, że "w modzi musimy się rozwijać i podążać za nowościami bo inaczej odpadniemy z gry"
Niestety, ceny młodszej linii będą wyższe niż te w Target.


Włoska firma dołączy w ten sposób do grona takich marek jak Chloe, Moshino, Valentino, czy Marc Jacobs.

Tańsze linie mają zachęcić młodsze kobiety do kupowania luksusowych ubrań jednak praktyka pokazuje, że zazwyczaj kolekcje zaprojektowane z myślą o nastolatkach kupują starsze i mniej zamożne fanki marek.
(The Wall Street Journal)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz